En bättre och underbarare vän kan du leta efter överallt, men hon finns bara här hos mig! Min Malin ♥

Igår orkade jag inte skriva så mycket. Första halvan av dagen var jag väldigt bakis och sedan åkte vi hem till pappa och hade trevligt. Jag åt smörgåstårta, drack någon cider och hade det väldigt trevligt. Runt nio kom Malin och hämtade oss. Alvin kissade nästan på mig när jag skulle byta blöja. Kul. Väldigt kul.

När Alvin hade somnat kollade jag och Malin på en jättepinsam film. Jag skrek nej flera gånger och gömde ansiktet för att den var så pinsam. Vi hade jättekul igår. Vi skrattade hur mycket som helst. Speciellt när Malin hittade en godisbit som såg ut som en snopp. 

Vi hade slagsmål framför spegeln och johan blev rädd. Jag började sjunga "I'm too sexy.." och dansade jättefult. Dp gick Malin hem. Vilket sätt. Bata gå hem sådär hux flux. När hon hade dissat mig la jag mig i sängen och tittade på flashdance. En helt perfekt kväll!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: