People say diamonds are a girls best friend, I say clothes are

Godmorgon. Jag har ganska nyligen vaknat. Jag ska fixa mig och ta mig ner till stan om en liten stund. Jag försökte hitta sällskap, men alal verkar jobba eller vara upptagna. Det känns lite mindre kul, men Alex skulle i alla fall möta upp mig runt ett. 

Jag behöver köpa ett par nya skor, mina gamla är så trasiga. En ny vårjacka skulle inte sitta så fel heller. Och om det skulle vara så att det slank med någon tröja hit eller dit så skulle jag inte alls klaga. Skorna är dock viktigast. 

Efter att jag har kommit hem ska Johan iväg och hjälpa pappa med en sak. Då blir det bara jag och herr busunge hemma. Undrar vad vi ska hitta på, men det löser sig nog. Om han fick bestämma skulle det väl bli att titta på tv.

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: