Tyck synd om en sjuk Sara

Jag mår inte alls bra idag. Har svårt att andas till och från, hostar oerhört mycket, snyter mig konstant och halsen känns som ett rivjärn. Det blir nog till att ställa in alla saker som jag preliminär bokat till helgen. Jag ska bara fokusera på att bli frisk. Även om jag skulle må bättre imorgon eller på lördag vill jag inte göra något speciellt utifall det kommer tillbaka. 

Funderar just nu på att ta ett varmt bad. Jag har funderat på det enda sedan jag klev upp idag. Frågan är bara om jag orkar. Jag är helt slut och alldeles matt i hela kroppen. 

Alvin och Johan sitter och tittar på Pippi för tillfället och jag försöker hålla mig vaken. Jag är så trött. Trots att jag ändå sov till halv två. Fast är man förkyld så är man. Man blur ju så lätt trött då.

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: