Jag undrar om det finns något bättre än farmors mat..

Pappa skjutsade precis hem oss från farmor. Vi fick en jättegod stek med potatis och sås till. Jag var faktiskt tvungen att ta en till portion. Så god var den. Vi hade trevligt och Alvin fick ett påskägg plus lite andra saker. 

Alvin och jag gick hem till farmor. Det kanske inte är jättelångt, men Alvin höll mig i handen hela vägen och klagade inte en enda gång på att han var tvungen att gå. 

Erica AKA Tomtens Dotter

Hej

Tack för kommentaren hos mig. Nu blev jag lite avundsjuk, jag vill också ha söndagsstek. Med små sirapsstekta lökar och kokt blomkål och frästa kantareller...



Angående muffinsäggen: http://tomtensdotter.blogg.se/2012/april/aggande.html

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: