Im a geek!

Glömde skriva när jag kom hem. Det var bra på Timewarp. Jag tittade inte klart på spelet idag, men jag fick veta lite mer. Jag pratade ganska mycket med dom idag med. Det går framåt. Jag drog lite tidigare än vanligt för Malin kom och hämtade mig. Vi åkte till Öb för att leta efter en kattlåda till hennes katt, men vi hittade ingen sån som hon behövde ha. Efter det åt vi lite och sådär. 

Just nu sitter jag och tittar på när världens snyggaste kille och hans kompis Jack spelar warhammer. Jag förstår lika lite som vanligt, men det är kul. 

Jag hittade lite nachochips i skåpet som blev kvar efter att vi åt tacos här om dagen. Så det sitter jag och äter just nu. Det kunde ha varit godare, men det är åtmistonde något.
Carola

hi hi. jag hittade iaf lite jordnötsbågar i skafferiet =) Vinner jag då???

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: