I give up!

Jag ger fan upp nu. Vem försökte jag lura? Vara vaken en hel natt när jag inte mår helt bra är nog inte den bästa idén jag någonsin har haft. Jag har ställt larmet på halv elva, så nu hoppas jag verkligen att jag kommer upp då. Jag har en hel del att göra imorgon. 

Bland annat ska jag till min arbetsterapeft. JAg vill inte alls dit. Det ger mig ångest. Jag vill skrika, men jag vet att det inte ändrar någonting. Jag hoppas hon är sjuk så jag slipper gå dit, fast jag vet att det antagligen inte händer och jag måste verkligen gå dit. 

Jag ska försöka träffa min kusin en liten stund imorgon. Jag hoppas verkligen att vi hinner ses, för det var verkligen jättelänge sedan vi sågs. Vi syns alldeles för sällan och det är tråkigt tycker jag. Jag saknar honom och alla (med några få undantag) mina andra kusiner som jag inte träffar så ofta. 

Kvällen ska spenderas hos mamma som inte är hemma. Dom har ingen brasa där vi bor tydligen så vi får ta den där mamma bor i stället. Min syster skulle antagligen spendera valborg med oss också. Jag har äntligen hittat en laddare till min kamera nu (använder min nya telefons laddare haha) så det kommer säkert att bli en hel del bilder från valborg. 

Datorn får följa med hem till mamma och jag lovar att jag ska försöka uppdatera bättre nu när jag mår lite bättre. Jag hostar fortfarande en del och snyter mig ganska ofta, men jag mår betydligt bättre än vad jag gjorde häromdagen. Jag har förvisso fortfarande en hel del funderingar och tankar, men jag ska försöka se till att dom inte "tar över mig". 

Det kommer hända massor av roliga saker den här veckan dessutom. Alvin är ledig från dagis hela veckan, så jag ska försöka se till att hålla dagarna fullspäckade med grejer att göra. Jag har inte så stor lust med en sur son en hel vecka. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: