En långtråkig valborg

Smart som jag är så glömde jag sladden till kameran hemma, så bilderna får komma imorgon. Det blev inte direkt många bilder egentligen. Vi stannade inte där speciellt länge efter att brasan tändes heller. Brasan var ganska liten och inte mycket alls att hurra för. 

Jag tror att det skulle bli fyrverkerier om en timme eller så. I så fall tänker jag nog stå i köket och titta ut genom fönstret. Det är ju på andra sidan gatan som elden och firandet har varit.  Jag har köpt mig en cider som jag tänkte ta efter att Alvin lagt sig också. Det kanske blir att se en film eller något senare. 

Jag har precis insett att Valborg är sjukt tråkigt om man inte festar. Varför har vi den här traditionen egentligen? Roligare kunde man ju ha kanske.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: