Dagarna som varit

Imorgon ska vi ta oss till mamma. Vi ska sova där. Vi ska pyssla och hålla på så jag vill ju säkert ta en del kort. Jag verkligen måste leta reda på min laddare idag. 

Jag har inte gjort direkt mycket när jag har varit sjuk. I tisdags fixade jag i ordning mig drog iväg till Timewarp för att titta på Warhammer. Jag undrar om jag blev något klokare av det. Jag tänkte gå dit på tisdag igen. Min lillebror ville kanske följa med och kolla då också. 

På kvällen i tisdags kom min lillebror hit och vi tittade på skräckfilm. Först såg vi The Last House On The Left. Jag hade hört jättemycket bra om den, men den var ju inte alls bra. Efter det så kollade vi på The Ward. Den var inte speciellt läskig, men jag tyckte ändå att den var riktigt bra. Gillade inte slutet på filmen bara. 

Igår gjorde jag absolut ingenting. Det var ganska skönt faktiskt. Jag har inte gjort något speciellt idag heller. Förutom att gå till hemköp och hämta ut mina kläder. 


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: