Eftermiddag i bilder

Malin kom och hämtade mig, och vi åkte till statiol direkt för att köpa färdkost.


Det nödvändigaste i livet.


Cashewnötter är LYX!


Den här jäkla utsikten hade vi typ hela vägen till västerås! Kan möjligen ha varit en kvart också. Jag hann åtminstone ta bilden.. Vi hade även en bil som det stod WC på.. Det stod eventuellt något mer, men det la jag inte märke till. Jag och Malin började undra om det kanske var en rullande toalett..

Framme vid ikea sa jag till malin att jag avskyr kanel och inte ens tål lukten av det. Hon tyckte jag var jättekonstig och ville säga upp kontakten med mig. Fast hon var inte seriös som tur var! 


Efter Ikea käkade vi på Burger King. Det tog lite tid med maten så jag var nära på att fråga människan bakom om hon inte visste vem jag var. Då började Malin skratta som en tok. Varför skulle människan veta vem jag var liksom? Hade dock varit grymt kul att fråga bara för att se hur hon hade reagerat..


Malin ville att jag skulle visa den fina bilen vi åkte i. Det kan vara så att hon är lite stolt över sin bil. Jag vet inte säkert.


Min finaste bäver. Vi har känt varandra i sex långa år. Hur underbar är inte hon som har stått ut med mig under alla dessa år. Jag sa till henne idag att hon har tur som har mig som vän. Annars skulle hon ju inte skratta lika mycket. Jag är helt enkelt bäst!

Summering? Vi hade sjukt kul och skrattade oss genom nästan hela eftermiddagen. Vi skrattade tillochmed i bilen på vägen hem. Jag trodde nästan att Malin skulle köra av vägen ett tag, fast jag behövde inte vara ett dugg orolig. Malin är jätteduktig på att köra bil! Vad jag köpte får ni veta imorgon.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: