Sömnsvårigheter, pappas flicka och pinsamheter

Jag har inte kunnat sova något inatt. Jag förstår inte varför eftersom jag har varit trött. Jag har varit jättenära att somna flera gånger, men det har inte hänt. Runt halv fyra slutade jag försöka och började titta på Pappas Flicka istället. Jag har båda säsongerna på dvd. Ni minns väl Pappas flicka va?


När jag har kollat klart på den här skivan tänkte jag försöka ta en powernap. Jag hoppas verkligen jag kan somna då. 

Annars har jag inte gjort speciellt mycket sen jag skrev sist. Pratat med Paul på camen bara. Han läste min blogg. Tyckte det var lite pinsamt eftersom jag skrivit om honom några gånger. Hoppas han inte läser igen haha. Vi ska prata imorgon också. Eller idag kanske man ska säga. Klockan är ju ändå 20 över 6. 

Idag hade jag tänkt att försöka ta tag i lite städning och disk. Ringa farmor ska jag göra också. Nu ska jag fortsätta kolla på Pappas flicka. 

God morgon på er!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: