Sömnlös, dagisfoto och Ikea

Jag sov inget i natt. Igen. Jag måste verkligen få ordning på min sömn. Jag försökte somna, jag gjorde verkligen det. Vid halv fem började jag känna att det var ganska lönlöst, så jag bestämde mig för att gå upp istället och ta en liten powernap efter att Alvin har lämnats på dagis. 

Han sover fortfarande. Han brukar nästan aldrig sova till åtta längre. Fast det är väl skönt för honom att få sovmorgon också. Det är tur att han börjar så sent på dagis. Halv tio börjar han. Det är en bra tid tycker jag. Man behöver liksom inte stressa på morgonen då. 

Idag är det dagisfoto som gäller och jag är nästan helt uppe i varv över det (varför vet jag inte). Av någon anledning tycker jag att det är jätteroligt när han fotas på dagis. Jag ska försöka leta fram några fina, roliga, men ändå lekvänliga kläder som han ska få ha idag. Det blir nog visserligen inget problem eftersom han har jättemycket fina kläder (tack pappa).

Jag ska hämta Alvin klockan tre och sedan vänta på att Malin slutar från jobbet. Vi ska nämligen åka till Ikea idag. Jag nästan hoppar och studsar över det med. Det ska bli skönt att komma hemifrån. Det ska bli skönt att få träffa Malin. Har man tur kanske man hittar nåt på Ikea också. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: