Ny bloggstart, nya tatueringen och nattgäster

Täntke ge det ytterligare ett försök nu.. Jag har saknat att blogga, har tänkt att göra det flera gånger. Som ni kanske märker har jag bytt header (äntligen!!!) och jag är ganska nöjd. 

Mycket har hänt sen jag slutade blogga. Kanske inte överdrivet, men litegrann ändå. Jag har haft en massa funderingar och gjort lite skojiga saker. Det är oftast då jag saknar att ha en blogg. Jag vill kunna skriva vad jag tänker när jag väl tänker det. Annars försvinner tankarna och jag glömmer bort dom. 

Jag har redan skrivit ner några färdiga blogginlägg utifall det är så att jag inte skulle ha någon blogginspiration någon dag. Allt för att försöka komma igång så bra som möjligt med bloggen igen. Jag tänkte försöka mig på i alla fall tre inlägg om dagen. En på morgon/förmiddag, en på dagen och en på kvällen. Hur låter det? Ge mig också gärna tips på vad ni vill läsa om.

Under tiden jag har varit borta har jag skaffat en (enligt mig) skitsnygg tatuering. Tänkte att ni kanske ville se den, så varsågoda:



Jag ska strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning för dagen. Min syster ska komma hit efter skolan och Elin ska lämna av Line innan hon skulle iväg på någon grej. 

Jag, Alvin och Line ska ha riktigt mys ikväll med tacos och någon trevlig barnfilm (Det regnar köttbullar om jag får min vilja igenom hihi). På kvällen sen så ska Elin och Line sova här och jag är jättespänd på hur det kommer att gå. Alvin har aldrig haft någon kompis sova över på det sättet förut.

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost innan jag hoppas in i duschen. God morgon på er.

Ps. Jag såg att några tappert har hängt kvar för att se om jag kommer fortsätta blogga. Supergulligt av er!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: