Mensvärk

Den här dagen började inte direkt bättre. När jag vaknade kände jag mig helt borta. Jag fattade kanppt vart jag var, så jag la mig igen. Johan fick lämna Alvin på dagis. Han väckte mig runt tolv som jag hade sagt åt honom. 

Jag har fortfarande inte kommit upp ur sängen än. Jag har en mensvärk från helvetet. Jag skämtar inte! Nu börjar det visserligen lindras lite, men det är för att jag har tagit Ipren och en vetekudde.. Innan så kunde jag inte ens röra mig. Johan fick dra upp mig så jag kunde svälja iprenen.

Jag har legat här nästan en timme. Jag är vrålhungrig och jätteröksugen. Jag vill inte vara för mycket i vägen, så jag vågar inte riktigt be om en smörgås. Fast jag vill väldigt gärna ha en. Jag är lite osäker om jag kan gå själv eller inte. 

Och jag som har tvätt idag. Det får Johan sköta. Jag hoppas bara jag kan ta mig till föräldramötet ikväll utan större problem. Jag hoppas det, för det känns ganska viktigt att jag kommer iväg dit. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: