Mat hos farmor och barnvakt

Nu har jag kommit hem. Jag har varit hemma i lite mer än en halvtimme. Jag var ju tvungen att kolla facebook och läsa lite bloggar och sånt först. 

Vi åt någon slags stek, potatis, sås och gele. Det var jättegott. Fast farmors mat är alltid jättegod. Sedan satt vi och pratade massor och jag fick ett kort på min gammelfarmor och ett kort på farmor från när hon gifte sig.

Igår gick jag och la mig ganska tidigt. Jag bloggade, gick ut och rökte, läste klart Pojken i randig pyjamas och sedan var det natt för mig. Jag brukar alltid vakna runt tio-elva på morgonen oavsett hur sent jag lägger mig så jag kände inget behov av att ställa klockan. Jag vaknade halv två idag och skulle vara hos farmor klockan två. 

Det blev lite stressigt innan jag skulle gå så jag hann knappt blogga och jag hann inte tidsinställa något heller. 

Alvin hos farmor

Ikväll ska jag vara barnvakt åt min kompis son. Hon behövde desperat barnvakt och eftersom jag ändå inte har Alvin och han ändå lägger sig ganska tidigt så sa jag att jag kunde vara det. Så nu sitter jag och väntar på honom.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: