M som i Förrädare!

Hemma från gympan nu. Känner att jag kommer ha ganska mycket träningsvärk imorgon. Hon som ledde gympan kan inte ha varit mänsklig. Jag var helt slut efter bara 20 minuter. 

Jag tappade ganska mycket fokus på gympan eftersom en person jag hatar så enormt mycket var där. Jag var i samma rum som henne i en hel timme! Jag mådde illa, ville kräkas och önskade att jag kunde rymma där ifrån. Jag hoppades att hon skulle försvinna därifrån. Att hon skulle inse att jag försökte mörda henne med mina blickar och gå. Men hon var kvar.

Hon försökte förstöra mitt liv och hon har mage att ens titta på mig! No way att jag någonsin kommer förlåta henne eller hennes familj för vad dom har gjort mot mig!

Nu ska jag hoppa in i duschen. Jag ville inte duscha där när hon var där. Jag ville bara komma ifrån henne så snabbt som möjligt.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: