Jakten på pengarna fortsätter

Det är snart dags för mat. Det blir köttfärssås med spagetti idag. Väldigt gott! Jag är jättehungrig för tillfället och bara väntar på att maten ska bli klar..

Pappa var här för en liten stund sen och hämtade lite pengar som jag var skyldig honom, så nu har jag irrat runt för fullt för att leta efter saker att sälja. Jag har inte hittat så mycket än, men jag har bestämt att klänningen ska bort. Den kanske inte blir såld på en gång, men det finns ändå ingen anledning för mig att ha den kvar. 

Johan ska gå ner till källaren sen också för att se om det finns något man kan sälja där. Jag vill verkligen inte sälja saker, men just nu känns det inte som om jag har något val. Jag tänker inte (och vill absolut inte) låna av någon. Det finns bara det här sättet kvar.

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: