För lång powernap

Jag gick och la mig runt åtta imorse och tanken var att jag skule gå upp klockan tio, men jag vaknade ganska nyligen istället. Det blev alltså ingen bra powernap. 

Jag har åtminstonde varit duktig och ringt farmor. Pappa har jag pratat med också. Alvin skulle komma idag istället för imorgon, men det gör ju ingenting alls. Jag saknar honom tonvis

Gammal bild på min älskling ♥

Jag skulle behöva gå till affären innan Alvin kommer hem, men jag tittar ut och jänner verkligen inte att jag vill. Det blåser ju hur mycket som helst!  

Johan skulle komma idag också. Han kände inte för att vara hemma. Han har ju ställt upp en hel del för mig, så då tycker jag att han kan få vara här några dagar för att komma i från Torshälla. Usch och fy för att bo där.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: