Der Untergang

Jag skulle seriöst kunna slå Johan för att han har skrämt upp mig så mycket för den här filmen. Den var ju inte alls så farlig som han sa. Jag tyckte mest den var långtråkig. 

Den hade ju helt klart en hel del hemska scener, men jag trodde nog faktiskt att den skulle vara hemskare. Tyskan störde mig inte alls. Nu har jag i alla fall sett den och det känns ju bra i alla fall. Förstår inte hur dom tänkte under ww2. Var de verkligen så tröga? 



Nu ska jag ta och se någon roligare film. Sedan ska jag gå och lägga mig i hopp om att Paul är inne på msn imorgon. Med min tur så är han inte det. Han har inte varit inne sedan i måndags och jag börjar nästan bli orolig. Nej, jag är faktiskt orolig redan. Klockan fyra i måndags sa han "Jag ska bara ta ett bad, jag kommer snart" och sedan dess har jag inte hört någonting alls. 


Zazz

Hade missat att du börjat blogga igen gumman :) vad roligt att se även om vissa inlägg verkar vara lite jobbiga (för dig) Hoppas du mår bra tänker på dig som vanligt Puss Sandra

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: