Alvin and the chipmunks ♥

Ni har säkert lagt märke till att jag har Alvin som A i arasen på min header. Vissa av er kanske inte vet varför jag har det, förutom att min lilla älskling heter Alvin.. Jag tänkte därför ta mig lite tid att förklara nu eftersom jag ändå sitter och tittar på serien nu. 

När jag var liten så var min morfar allt för mig. Jag älskade att hälsa på honom, men ibland var det dåligt väder osv så han hade inspelade vhs filmer med tecknat som jag skulle få titta på där. Där fanns bland annat chipmunkarna med. När jag tänker på Chipmunkarna tänker jag alltså samtidigt på morfar.



Redan när jag var liten bestämde jag mig för att om jag någon gång skulle få en son så skulle han heta Alvin. Nu fattas bara Simon och Theodore haha..

Jag har sett min film med chipmunkarna så många gånger att jag kan replikerna utantill. Nu är tyvärr filmen förstörd eftersom jag har sett den alldeles för många gånger. Dessutom har jag ingen vhs spelare längre. Därför kan ni förstå min lycka när en viss underbar person skickade två filmer till mig. Snart kan jag säkert dom utantill också. 


Filmerna jag har

Jag har alltid älskat Chipmunkarna och det kommer jag alltid att göra!


Trailer till en av filmerna jag har
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: