Wake up, sleeping beauty

Jag gick och la mig runt tio igår kväll. Jag var så fruktansvärt trött. Sen sov jag till nio imorse för då kom Alvin in och väckte mig. Jag hade tydligen glömt att ställa larmet igår. Jag är fortfarande hur trött som helst och jag vill bara gå till sängen igen, men idag har jag några måsten som jag inte kan skjuta upp.

Jag ska iväg och hämta ett pokerset åt min lillebror som han vann på tradera runt tolv. Och direkt efter det ska jag åka iväg och hämta en julklapp till en person. 

Min mens kom idag. Den är mer än en vecka sen. Jag borde kanske vara tacksam att den kom så jag inte skulle vara gravid eller så, men sanningen är att den hade gjärna kunnat utebliva helt den här månaden och kommit tillbaka nästa. Jag har frossa, så jag ska försöka ta mig en varm dusch innan jag går ut någonstans. 

För tillfället sitter jag och äter frukost. Jag har försökt få i mig den här smörgåsen i snart en halvtimme. Det går inte sådär jättebra. Jag är jättehungrig, men jag har ingen aptit. 

Jag känner mig jättedeprimerad.


Det är ju tur att jag vaknade och inte slutade som Törnrosa. För här finns ingen prins eller riddare som kan väcka mig med en kyss.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: