Tillbaka med irritation

Jag är tillbaka nu. Jag har faktiskt bloggat. Eller rättare sagt försökt. Jag har skickat massa sms och mms till bloggen för att hålla den någorlunda uppdaterad. Det är bara det att dom hamnade på min gamla blogg. Någon som vet hur man fixar så det hamnar på den här i stället?

För övrigt är jag inte speciellt glad den här morgonen. Alvin skulle ha fått följa med sin farmor och farbror till ett lekställe idag. De hörde av sig innan utsatt tid och skrev att de var utanför, men Johan fick smsen senare. Så nu blev det inget för Alvin. Han blev ganska besviken.

Istället ska han och jag ta oss ner på stan och göra lite ärenden och sedan går vi till min farmor istället. Det borde hålla oss sysselsatta en liten stund. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: