Ord att beskriva morgonen med: Mys, panik och stress

Jag ska strax iväg på ett möte och jag är ganska nervös, men jag tror det ska gå bra. Det borde det göra. Fast man kan ju aldrig veta säkert. Jag berättar mer om mötet när jag kommit hem.

Alvin kröp upp i sängen med mig i morse. Han ville mysa. Det gjorde vi. Det var hur underbart som helst. Sedan var det dags att gå upp. Fem minuter senare fick jag panik!

Strömmen gick och allting slocknade på en gång. Jag har massor av mat i fryseb som jag inte ville skulle gå till spillo och jag såg inte jättemycket i hallen heller. Fast efter ett par minuter kom strömmen igång igen. Som tur var. 

Jag är i alla fall jättestressad just nu. Min gode man ska komma och hämta mig när som helst och jag har inte ens ätit frukost än. Jag är jättehungrig, men har ingen aptit. Dessutom måste jag köpa mer bröd eftersom det nästan är slut. 


Jag idag.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: