Ny säng till min prins

Mitt internet har inte riktigt fungerat som jag vill, därför har jag inte kunnat uppdatera något. 

Igår var jag jätteseg och trött hela dagen. Dessutom satt vi (mest Johan) upp Alvins nya säng. Jag trodde nästan att han skulle sakna bilsängen, men den första reaktionen var "Åh WOW!". Den andra reaktionen var "Vad häftigt!" Han älskar verkligen sin nya säng. 

Han har precis kommit hem och han vill att vi ska leka lite med lera. Det är bara att börja med det då. Fast först måste vi nog ta och byta blöja. 


Att man kan ställa saker under sängen gör att det finns mycket mer plats att leka på i rummet.
Anonym

SV: Ja, fast det var ju bara arbetsärenden. Som dagispersonal så är ju att ta hand om barnen bara en liten del av allt de ska hinna med. :)



Åhh snacka om cool säng. En sån hade man ju velat ha som liten. ;)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: