Migrän

Nu har jag precis gått upp. Jag fick migrän. Och den är fortfarande kvar. Juat nu sitter jag med solglasögon inne. Vi får se hur mycket jag orkar blogga idag. 

Just nu vill jag bara försöka få min migrän att gå över.
Anonym

Usch inge trevligt med migrän. :(

Gaymasen

urkas! Hoppas du vaknade bättre idag, 1 december och allt. Och härligt med en kalender med smink, från sitt ex och allt. :-)

angelina

krya på dig! är jätte förkyld här så jag är ed sjuk :S

Louise Börjesson

Tror du på Illuminati? kolla mitt inlägg och kommentera dina tankar :)

http://www.nattstad.se/louiseborjesson?id=2122421

Bodypalace

Usch, jag har haft mingrän två gånger och båda slutade med att jag blev inlagd på sjukhus med dropp

rebecca

fy tusan stackare hoppas de blir bättre, har med migrän nu :(

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: