Jobbig måndag

Den här dagen har då inte börjat bra. Att det ska vara så svårt det där med sömn. Det tar flera dagar att försöka återställa till normalt, men bara en natt för allt att skita sig. Ikväll tar jag fan två sömntabletter i stället för en. Det fungerar ju inte med bara en. Jag blir inte trött. Jag hoppas det kommer fungera.

Jag försov mig rejält i morse. Larmet stängdes av i sömnen och Alvin väckte mig inte. Det blev inget dagis. Jag är så besviken på mig själv. Imorgon ska det gå bättre. Det bara ska gå bättre. 

Någon frukost har jag inte fått i mig fast jag är vrålhungrig. Jag mår alldeles för illa för det. Jag hoppas det lättar lite snart. 

En vacker bild kanske muntrar upp mig lite?
Johanna

Visst är det jobbigt med sömn! Jag har också svåra problem med det, ibland pallar man bara inte med mer! men hoppas det blir bättre för dig :)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: