Idag är dagen..

Jag glömde helt bort att skriva igår eftersom jag höll på och fixade johans maskeraddräkt. Jag sydde och grejade för hand. Jobbigt, men kul. Johan blev dessutom nöjd med resultatet. Hur det blev och vad han ska vara får ni se senare. 

Alvin fick tag i min dräkt imorse. Han spred ut alla delarna, men som tur var hittade jag dom. Jag längtar tills ikväll, men samtidigt är jag jättenervös. Elin kanske inte kommer och Malin kan vara sjuk. I så fall beyder det att jag blir ensam tjej. Jag får nog kul ändå, men det känns lite udda på något sätt. Jag har visserligen alltid trivts bättre med killkompisar än tjejkompisar. Ända sedan jag var liten. 

Snart ska jag väcka min syster och ge Alvin nåt att äta. Sen får dom åka och jag kan få börja fixa allt som ska fixas. Alvin rev till en hel del imorse, så jag måste städa lite till. Johan måste gå och handla det sista och sen måste jag fixa både honom och mig. En dusch ska jag hinna ta också. 



Min syrra i förrgår.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: