Fredag idag.

I natt har jag sovit riktigt bra! Känner mig utvilad (fast ändå bara lite trött).

Idag har jag en hel del att göra. Jag ska kolla om tvättstugan är ledig någon dag (jag behöver tvätta inför resan). Hag ska ner i förrådet och leta efter resväskan. Jag ska på bio. Alvin ska till min pappa. Min fd. boendestöd kommer hit en sväng. 

Det låter kanske inte som mycket, men det känns som mycket. Tur att bion går sent i alla fall. Egentligen skulle jag ju ha gjort en del av dom sakerna igår, men jag mådde ju inte sådär jättebra. När Malin kom däremot och jag fick prata med Paul på msn så kändes det mycket bättre.

Ibland undrar jag vad jag har för vänner egentligen, men Malin kan jag alltid räkna med oavsett. Hon sa världens vackraste ord till mig igår! Hon sa att jag inte var någon börda för henne. Och det var faktiskt det allra finaste en vän kunde säga till mig igår! Äkta vänskap är vad det är!

Jag tänkte försöka hoppa in i duschen nu en snabbis innan fd. boendestöd kommer. 

Jag tar kontroll över mitt liv! Sådeså!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: