Första advent, med allt vad det innebär

Sitter här ganska nyvaken. Ska träffa Malin på stan om ungefär en timme. Känner mig lite småstressad. Speciellt eftersom jag känner att det kommer ta emot att gå ut idag. Tänkte först att det skulle bli mysigt, men det regnar, blåser och vädret känns allmänt skit. Fast jag har lovat så jag MÅSTE ta mig ut.

Idag är det ju första advent. Mamma, Toni, Erik och Fisen ska komma hit på adventsfika runt två-tre. Jag måste verkligen hinna städa lite innan dess. 

Igår kände jag att det här kommer bli en lugn dag. Jag ska få mysa och bara ha det bra. Nu känner jag massor av stress och vill bara få och lägga mig under täcket igen. Fast det ska jag inte göra. Jag ska försöka ta itu med den här dagen på bästa sätt.

Amandas jul

Sv: Tråkigt med regn! Hoppas du får en bra första advent ändå :)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: