En tråkig tisdag

Jag känner mig trött och sliten idag. Jag är spänd i hela kroppen och känner att jag nog slulle behöva koppla av, men vem har egentligen tid med det? Speciellt utan badkar. Åh, vad jag vill ha ett badkar. Duschen får duga så länge, men den ger ju inte samma känsla som ett varmt skumbad med dämpad belysning och tända ljus. 

Idag måste jag ta rätt på allt som jag tog upp från källaren igår. Jag måste packa ihop det som ska tvättas för att sedan säljas och ställa det någonstans tills tvättiden kommer. Det som inte behöver tvättas och redan ligger uppe måste jag också lägga på ett ställe, så jag vet var det finns. Skiten som följde med upp som inte ska säljas måste ner till källaren igen.

Jag måste ta hand om det idag för just nu ser det ut som en bomb har landat i vardagsrummet. Okej, inte riktigt så illa. Det ligger kläder i hela soffan och några på golvet. Gå till tvättstugan och leta tvättid ska jag också hinna med idag. 


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: