Den här dagen händer bara inte!

Om tio minuter ska jag träffa snubben jag ska köpa ww2 tidningar av och jag kan inte låta bli att känna mig stressad. 

Den här dagen har bara gått fel fel fel. Åt helvete rent ut sagt. Den började bra, men sedan fick dagen för sig att åka skidor i en väldigt brant backe.

Först träffade jag Linda på stan. Hon var också där. Min allra bästa vän som inte längre är min bästa vän. Vi pratade lite och det verkar inte som att vi kommer umgås igen. I alla fall inte på ett bra tag. Jag fick panik och med gråten i halsen ville jag springa iväg. 

Jag stod kvar en liten stund tills jag kände att det inte gick längre. Då gick jag till kassan och betalade mina varor och sedan gick jag raka vägen hem. Vad är oddsen att just idag när jag var på Åhlens skulle hon också vara det?

För det andra skrev en person till mig på facebook idag. En person som inte borde ha skrivit. Johan såg (det är en person som Johan inte tål). Varför skrev han nu ens? Jag har inte ens pratat med honom på evigheter. 

HELVETE!

Ja, några bra saker har jag i alla fall hunnit med och göra. Är lite stolt över mig själv. 

Jag har bokat bussbiljetterna till Arlanda nu. Och shoppat. Ja, det var väl det. Visar vad jag har shoppat i ett senare inlägg.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: