Broderi, idioter och gäspningar

Vilken kväll. Klockan är bara halv tio och jag är jättetrött! Tänkte gå och lägga mig snart. Frågan är om jag ska läsa lite eller inte. Jag vet ju hur det brukar bli. Jag glömmer bort tid och rum och plötsligt är klockan två. Vi får se hur det blir. 

Jag har i alla fall broderat lite nu. Ganska mycket egentligen. Och jag har inte ens kommit långt. Först hade jag gjort fel och fick börja om, men nu ser det inte heller jättebra ut. Jag vet inte vad jag ska göra med det. Jag kör på och ser vad slut resultatet blir. 

Ett gammalt kk hörde av sig idag. Han ville komma över imorgon. Han vet att jag är intresserad av en annan. Fatta läget liksom. Det blir inget mer! Undrar dessutom vad han tror om mig. Hör inte av sig på ungefär en månad och skriver "Kan vi ses imorgon?" "Nej, det kan vi inte. Fuck you! Jag är ingen jävla knulldocka!" Har jag lust att skrika, men mamma uppfostrade mig till att vara artig.

Jag hatar att vara artig. Jag hatar att vara ordentlig (kanske just för att jag har svårt för det). Jag hatar att vara lydig (kanske därför jag gillar förbjudna saker?). Fast det är sån jag är. Tills jag inte orkar stå emot längre. Då är jag allt annat än artig, ordentlig (fast det är jag inte ofta längre ändå) och lydig.

Paul loggade dessutom in på msn. Vi har inte pratat sedan i lördags. Jag blev så glad så att det kändes som hjärtat stannade på mig. Jag skrev hej och han loggades ut. Sedan var det inget mer med det. Jag undrar vad han gör. Om han tänker på mig. Vad han har haft för sig. Om han mår bra. Jag saknar honom...


Jag just nu mitt i en gäspning.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: