BLÄ!

Huvudvärk? Check!
Illamående? Check!
Rutten i magen? Check!
Viktigt möte om en timme? Check!
Redo? Inte på långa vägar.


Jag ska på möte om kontaktperson idag. Jag är nervös. Jag hoppas verkligen att jag får en. Jag känner mig så ensam. Jag har ingen att prata med eller umgås med. Jag klandrar inte mina vänner eftersom jag vet att dom har mycket med jobb och så, men det känns väldigt tomt just nu.

Alvin kom inte iväg till dagis. Istället har vi bråkat och haft oss. Han har haft sönder lite julprydnader och det är jag inte glad över. 

Nu ska jag ta en ipren, fixa mig lite och hoppas att jag inte måste springa mer på toaletten idag. Min gode man hämtar mig om 45 minuter och jag känner mig stressad. Lika bra att börja på en gång. Jag kanske tillochmed blir piggare med ansiktet på? Vem vet?


Lite glädje kan jag försöka sprida i alla fall.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: