Att gå eller att inte gå

Idag har jag en både bra och jobbig dag. Det är ganska svårt att balansera och jag känner mig som en virrig höna. Jag försov mig bara lite idag. Halv tio vaknade jag. Ganska bra om man tänker på att jag tog två tabletter igår och ändå inte kunde somna förrän runt halv tre om inte ännu senare. 

Alvin är inte på dagis än. Jag mådde så illa när jag vaknade att jag inte riktigt kunde fixa honom på en gång. Frukost har han fått, men inga kläder än. Jag har varit duktig och pinat i mig en smörgås. Jag har ätit dåligt i flera dagar och min mage säger åt mig att inte slarva. 

Illamående, svavelrapar och magont. Jag känner mig inte direkt fit for fight. Jag skulle vilja gå och lämna Alvin. Jag skulle verkligen vilja det, men jag vet inte om jag orkar. Inte för att det är långt eller så. Det är just det här med att faktiskt klä på honom och mig och gå ut som är det jobbiga. Resten går som en dans.

Jag har i alla fall varit duktig och ringt fastighetsbolaget. Jag hade ju en del att ta upp, men det gick bra. Skönt att få prata med rätt person den här gången. Så nu hoppas jag det ska gå lite fortare än ett halvår till.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: