Arthur och tjejkompisar

Idag är det onsdag. Vilket betyder att freddag är snart här. Jag tvivlar inte alls på att festen kommer bli bra, för det kommer den! Det känns bara lite så där halvigt att nästan inga tjejer kommer. När försvann mina tjejkompisar? Det känns lite tråkigt, men jag vet åtminstoe att de som kommer vara där är roliga att festa med. 

För övrigt har jag sovit dåligt i natt. Jag kanske ska sluta skriva det eftersom det blir så varje natt. Jag fick ett brutalt uppvaknade när jag upptäckte att Alvin hade lärt sig hur man tänder taklampan. 

Igår kväll kollade jag på Arthur och jag måste bara säga att jag verkligen älskar Russel Brand. Det är alltid jättemycket humor i filmer som han är med i och den här var inte annorlunda. Johan och jag fick flera stora skrattatacker och var då tvugna att pausa filmen. 



Nu ska jag försöka ta och göra lite nytta innan jag ska hämta Alvin på dagis.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: