Uppe med tuppen

Jag är vaken! Tidigt för att vara mig. Fast nu ljög jag lite.. Jag har inte gått och lagt mig än. *Dumma mig*. Jag har ingen ro i kroppen och kan inte alls slappna av. Jag har ingen aning om varför. Jag har ju visserligen mina sömntabletter, men det kändes inte som om jag ville ta dom klockan tre inatt. Varför är det alltid då jag kommer på dom?

Jaja, jag ska i alla fall ta en liten powernap senare. Jag kan inte gå och vara trött idag. Det har jag inte tid med. Det är socmöte klockan tre och sen ska både Jonna och Linda komma hit! Boendestöd skulle komma nu på morgonen också. Det får bli en powernap efter det. 

Jag undrar om jag hinner ta ett bad innan Alvin vaknar. Det känns som om det lockar lite. Det var riktigt längesedan jag tog morgonbad såhär dags. När jag var nyinflyttad här och höggravid badade jag minst en gång per dag. Alltid på morgonen. Jag brukade starta kranen, gå och äta frukost och sedan hoppa ner i badet innan jag drog till skolan. Undrar om det blir likadant med nästa barn? Minus skolan då..

Annars verkar det som att det ska bli ganska okej väder idag. Jag hoppas! 

Jag, Linda och Jonna på valborg ♥
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: