Trevligt med mors dag och grannar!

Nu har det lugnat ner sig här. Det är kul när folk är här, men det blir sån hög ljudnivå och det kan jag tycka är lite jobbigt om det pågår för länge.

Maten var helt utsökt. En munorgasm nästan! Jag slängde ihop en sallad också bestående av ruccola, gurka, tomater och fetaost. Det uppskattades. Klant som jag är så glömde jag att ta kort på maten. 

När mamma och resten skulle gå så träffade vi på grannarna i trappen som bjöd med oss in till sig en liten stund. Alvin fick se deras fåglar och så hade de några leksaker som han fick av dem. Riktigt snällt av dem. De sa att vi hade varit bra grannar och önskade oss all lycka i framtiden. Det var gulligt tyckte jag.

Alvin med en av leksakerna han fick av grannarna..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: