Min valborg

Jag har varit hemma ett tag, men har inte riktigt orkat skriva. Jag har kännt mig ganska så hängig idag. Vet inte riktigt varför. Det kan knappast bero på att jag drack igår med tanke på att jag bara drack tre cider.

Det var lite blandade känslor igår. Det var ganska stressigt under olika perioder av dagen, men sådant kommer man ju inte ifrån riktigt. Och sen ändrades planerna ganska mycket hela tiden och det var lite småjobbigt. 

Tanken först var ju att vi skulle sitta ute i Rothoffsparken, men sedan blev det ändrat att vi skulle sitta ute på en annan gräsmatta. När vi hade kommit dit skulle vi tydligen in på en fest där jag inte kände någon förutom sällskapet jag var med (Jonna, Linda, Niklas och Evelina). Ja kände mig ganska obekväm där så jag, Jonna och Linda gick hem till Lindas pappa eftersom hon var hungrig.

Efteråt skulle vi ha gått till Lindas kille Marcus, men vi bestämde oss för att sitta ute i stadsparken istället. Det är så mycket mysigare där. Marcus skulle komma dit med två killkompisar och så skulle vi sitta där och ha trevligt. När dom kom såg jag att killkompisarna var två killar (Center/Micke och Göken/Markus) ja umgicks ganska mycket med för fem-sex år sedan. 

Efter ett tag blev killarna klenfisar och ville gå in, så vi gick upp till Marcus i alla fall. Där var vi tills tolv innan vi gick hem till Jonna igen. Han var tvungen att lägga sig. 

Inte som jag hade hoppats, men det fungerade ändå.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: