Jag är så glad idag!

God morgon eller något sånt. Jag har varit vaken en liten stund nu, men inte alls sovit bra inatt. Jag trodde jag hade feber, men det hade jag som tur var inte. Jag var yr i huvudet och kunde inte ens gå och kissa utan att Johan fick hålla i mig. Kräkas trodde jag också jag skulle göra, men det kom inget.

Alvin väckte mig halv sex i morse. Det vat inte alls kul! Vi satt och tittade på barnkanalen en stund, men sedan gick jag och la mig igen och Johan gick upp istället. Jag vaknade igen sen av att Adde kom över.

Idag har jag fått en glad överraskning som jag visserligen har väntat på, men ändå. Jag ska snart hem till Jonna också och hjälpa henne med lite saker som vi inte hann klart igår. Egentligen mår jag inte så bra, men jag har lovat så det är bara att ta sig i kragen och åka dit.


Jonna

är så glad fööör dig gumman <3 (nu när ja är friskare är jag mer normal xD)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: