Hemma från stan..

Sådär. Nu har vi kommit hem. Det blev några timmar på stan. Det var lite blandade känslor eftersom jag känner mig så osäker när jag går på stan. Det var trevligt i alla fall. Skönt att umgås med Jonna och Linda.  Alvin var ju också med. Jag tror han tyckte det var kul, fast han blev ganska arg när han inte fick allt som han ville ha.

Jag köpte typ ingenting heller. Jag ville verkligen shoppa lite, för det var så längesen jag köpte något "onödigt" till mig själv som kläder eller annat. Jag köpte ett linne i alla fall och några tofsar. Alvin fick en leksaksmobil och en leksak från Happy Meal. 

Snart ska vi äta kvällsmat och jag är ganska hungrig. Jag har inte ätit något sen frukost. Jag är inget fan av donken precis. Alvin fick äta där för att få ett Happy Meal bara. Happy Meal kostar förresten 32 kronor nu! Fan vad dyrt det har blivit! När ändrades det? Inte för att jag är snål eller så, men jag tycker det är dyrt! 

Linnet jag köpte. Kostade bara 49 kronor! BILLIGT!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: