Grattis till tonåringarna

Jag var alldeles för trött när jag kom hem igår så jag orkade verkligen inte skriva. Vi var ute hela dagen och höll på. Jag ramlade på förmiddagen. Jag skrapade upp båda knäna, båda händerna och en armbåge. Kul va?! Eller inte. Träningsvärk har jag också. Jätteskojigt. Eller inte..

Idag fyller mina syskon år. De blir tonåringar. Tänka sig så fort tiden går. De har redan blivit stora. Det känns ju som nyss de var sådär små och.. nej förresten, jag minns inte så mycket av det. Men tiden går bra fort ändå. Snart är de 15 och sedan 18. Det dröker inte länge tills de blir 20 och får handla på systemet.

Vi ska dit idag, fast jag ska till Jonna och fixa en grej först. Det går fort. Jag ska bara åka dit en snabbis och sedan drar jag direkt till mamma där syskonen ska firas. Johan och Alvin skulle ta en promenad hemifrån.
sofia

Tack :D

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: