Flopp

Det var inte alls kul! Jag såg ingen ponny någonstans och även om jag hade gjort det så tvivlar jag på att Alvin hade velat rida på den ändå. Den fanns en gycklare. Han var visserligen väldigt rolig, men han höll inte på länge. Brandbilen åkte iväg ganska snabbt den också. Alvin ville inte sitta i den heller. Brandhjälmen provade han, men det var ungefär allt.

Det blev inga bilder eftersom jag inte hade något roligt att ta kort på. Just nu känner jag att den här dagen är en stor flopp. I alla fall just nu. Alvin och Johan är fortfarande ute och sedan skulle de en sväng till Adde innan de kom hem. Jag pallade inte riktigt att vara kvar ute. Bajs på tråkiga Torshälla. Det är så skönt att veta att jag snart slipper det!

Gycklaren Zack som var hur jäkla rolig som helst (bild tagen från google)
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: