Filmkväll med mig själv.

Först tittade jag på Wizards of Waverly place - The Movie. Och jag kan med handen på hjärtat säga att jag skvätta några tårar. Det beror säkert på att jag har varit lite instabil idag, men det hände i alla fall. Jag brukar ju visserligen inte vara jätteförtjust i Selena Gomez (tycker hon är så fjantig i alla roller), men jag ångrar inte att jag såg den här. Dessutom är det ju en Disneyfilm och jag brukar ju älska dom.



Efter den tittade jag på Morning Glory. Jag blev inte lika förtjust där, men den var helt okej. Jag satt och smålog lite för mig själv i min ensamhet och skrattade till någon enstaka gång. Sanningen att säga så trodde jag att den skulle ha varit bättre, annorlunda, roligare.. Fast det blir väl så när man har höga förväntningar. Trots det ångrar jag inte att jag såg den. Jag älskar Rachel McAdams och Diane Keaton som skådespelerskor. 



Nu är det sängen som kallar.. God natt.
Zazz

Tipps, dra ut hela nätet ur datorn och stäng av datorn helt. Vänta tio sekunder sen sätter du dit internet igen och startar du om datorn. då brukar de ge med sig och fungera igen.. Been there done that funkilunkade alltid för mig!!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: