En dag med blandade känslor.

Först skulle jag till mödravårdcentralen för att ta ut min p-stav. Jonna följde med mig och vi åkte till stan för att vara där vid 11. När jag kommer dit inser jag att det inte ligger kvar på stan. Awesome.. or not.. Jonna ringde Niklas som körde upp oss till sjukhuset där det låg. Jag är jäkligt tacksam för det. Hade han inte skjutsat oss så hade jag kommit väldigt försent. Nu var det bara tio minuter sent och jag fick komma in ändå.

Efter att jag tagit ut min stav så besökte jag en kompis som låg på sjukhuset. Det var inte alls kul att se henne där, men jag blev glad av att höra att hon skulle få komma hem idag. Jag har tänkt massor på dig gumman ska du veta ♥

Sedan trallade Jonna och jag ner på stan och gick i lite affärer i väntan på nästa möte. Det mötet gick jättebra. Försäkringskassan ska betala ett gymkort åt mig så jag kan börja träna. Det känns helt underbart. Ett årskort för kombinerad gympa och gym.

Nu är jag hemma hos Jonna igen och jag ska sova här i natt med. Hon var tvungen att ringa ett samtal åt mig som gjorde att jag mådde ganska psykiskt dåligt. Dessutom såg jag en person på stan som jag verkligen inte tycker om.

Jonna och jag igår..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: