Djävulen i den renaste formen

Jag var på Ica Maxi nyss. Jag träffade djävulen i den renaste formen. Trevligt att du läser min blogg. Och nu när jag har chans att säga mitt, vilket jag inte hade i affären då du attackerade mig (typ) så vill jag tala om för dig att hade du framfört det på ett bättre sätt som "Hej, hur är det med dig? har du tänkt något mer på skulen?" så kanske jag hade kunnat utarbeta någon betalningsplan med dig. Nu kan du glömma det. Bara så du vet. Du kommer aldrig någonsin få ett enda litet ruttet öre av mig.

Fick du din mamma stolt nu? När du visade hur totalt omogen du var och inte kan lägga ner ett gammalt groll skapat av ingenting förutom massa skitsnack egentligen? Jag trodde att du hade mognat. Dum som jag var så trodde jag faktiskt det, men det är väl något som aldrig kommer att hända. Det har jag förstått nu. Tyvärr, men mig rör du inte i ryggen längre. 

Och ja, jag blev röd i ansiktet. Jag fick en liten chock och hann inte tänka. Det är klart man blir nervös när någon kommer och typ skäller ut en mitt på Ica. Jättemoget..

Usch.. nog med äckligheter. Jonna och jag ska äta tacos ikväll. Det ska bli mums! Det stora plusset som har hänt nu är att jag åkte raggarbil! Awesome!


Anonym

SV: Den heter http://vetavetaveta.blogg.se

Vissa människor kan man störa sig så jävelskt mycket på. :/



sofia

vem?

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: