Vilken bra början på en födelsedag...

Alvin hostade och lät konstigt för lite mer än en timme sedan. Ungefär precis när hans födelsedag kom höll min älskling på att kvävas i sina egna spyor. Jag önskar att jag överdrev, men det gör jag inte. När Johan kom in var halsen fylld med kräks och Alvin fick ingen luft. Han vaknade inte förrän Johan tog tag i honom och vände på honom så kräkset skulle komma ut.

Han har kräkts i en timme nu ungefär. Han får vänta cirka 20 minuter mellan gångerna. Alla hans fina Svampbob-gosedjur utom ett har det kommit kräks på. Till och med hans nya Svampbob han fick idag har det kommit kräks på. Han hann ha den i typ en kvart innan olyckan inträffade.

Det blir en vaken natt i natt. Tur i oturen är att vi har tvättstugan i morgon förmiddag. 

Jag tycker så synd om min älskling just nu ♥
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: