Trång säng med fyra i = Himmelskt

Uppe med tuppen idag. Egentligen skulle jag ha varit det. Vi hade tvättstuga och Alvin vaknade sju dessutom. När jag tog upp honom så ville han ligga och mysa med oss en stund i sängen och det fick han ju såklart. 

Det blev lite fullt i sängen när Alvin, jag, Johan och Sune låg i den. Fast det var jättemysigt också såklart. Efter vi hade myst klart kom han på att det var dags att börja bråka och började kasta runt bordet i sitt rum och grejer. Det kommer sluta med att han bara har en säng och en tom bokhylla i rummet tillslut. Så som han har sig med sina saker.

Idag har jag planerat att träffa Linda en stund på stan, men vi får se om det blir av eftersom Alvin är på det humöret han är. Johan vill inte vara ensam hemma med honom och det förstår jag, och jag vill inte sitta på bussen med en jättegrinig unge.

Vad som händer ikväll vet jag inte än. Antingen blir det filmkväll annars får jag övernattningsgäster.
Anonym

Bra att vara uppe med tuppen ibland. ;)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: