Tankar i en paranoid tjejs hjärna

Nu har jag varit vaken ett tag. Jag inser att detta inte kommer bli en bra dag.. Alvin och jag har bråkat. Alvin och Johan har bråkat. Alvin och Sune har bråkat. 

Som ni kanske misstänker kom han inte iväg till dagis idag (IGEN). Jag vet inte varför det blir så och jag blir så arg på mig själv när det händer för jag vill ju vara den här supermorsan alla förväntar sig att jag ska vara. Men hur mycket jag än försöker blir jag inte det. 

Ibland känns det som om alla andra har det mycket bättre än mig. Och att det måste vara något stort fel på mig för att jag inte är som alla andra. Nog för att jag har Borderline, men det räknas knappt tycker jag. 

Jag har massa knäppa tankar dessutom som trycker ner mig. Min hjärna är helt off idag. Men det är inte sånt här ni vill läsa om så jag ska försöka gaska upp mig senare..
Malin

Du är en jätte bra mamma sara, ingen orkar allt jämt så är de bara.. Älskar dig <3

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: