Skönt med promenad? Jag måste vara galen!

Jonna kom hit och vi tog en liten promad för att hämta Alvin och hämta ut mitt paket! Jag visar vad det var i paketet senare! 

Jag höll på att ramla ganska skapligt på vägen hem och tog tag i ett staket. Såklart klant som jag är så gjorde jag mig illa i båda arm och ben. Ramlade klarade mig jag ifrån i alla fall. Som om det hade gjort någon skillnad.

Om man bortser från att jag var ute och gick som jag verkligen hatar så var det ganska mysigt och skönt att få prata med Jonna. Det var skönt att få prata ut om allt som kan tynga ner mig. Vi gick förbi deras (djävulen och hennes familj) hus och det var ganska jobbigt. Skönt att Jonna var med mig!

Jag har upptäckt ganska mycket trots från Alvin sen vi kom hem. Jag som trodde det började gå över..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: