Någon som vill byta?

Dumma Sara. Jag gick inte upp till fastighetsbolaget idag. Det skulle jag ju ha gjort. Det finns visserligen en bra anledning. Jag mår fortfarande inte bra. Jag känner mig jättesvag i mina ben och armar. Det är jobbigt att gå till toaletten och kissa bara. 

Jag hoppas innerligen att jag är bättre imorgon. Då är nämligen sista dagen jag kan gå dit och göra det jag skulle göra. Så därför får ni veta nyheten imorgon i stället. Jag vill ha det här gjort innan jag avslöjar något för er. 

Om jag ändå kunde vara lika hemlighetsfull i verkligheten också. Ibland önskar jag att jag bara kunde byta personlighet och vara någon annan. Om än bara för en dag. Det skulle betyda så mycket för mig att se saker ut andra perspektiv. Jag vet hur folk uppfattar mig. För det kan jag se, men jag skulle gärna vilja veta hur det skulle vara att tänka normala tankar. 

Jag vill så gärna vara annorlunda. Vad måste jag göra för att inte vara mig själv?
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: