Monopol Disney Limited Edition

Det var alltså Monopol Disney vi spelade. 

Jag tänkte att oj var roligt och sofistikerat med en spelkväll. Jag var jättetaggad och såg fram emot det jättemycket. Så vad hände då?

Det var typ ingen som ville spela. En efter en hoppade av tills det bara var jag, Johan och Fisen kvar. Så mycket för spelkväll. Jag är mest besviken. Johan och Fisen hade roligt i alla fall och mamma diskade. 

Vi får väl se om jag har spelkväll någon mer gång i mitt liv, men knappast troligt. Nu är jag bara deprimerad och har ångest. Varför skulle jag komma på något så dumt som spelkväll? Fuck that shit!


Ja, det var alltså det här spelet som låg i paketet jag hämtade ut tidigare.
Olevilja

Very interesting site. I have bookmarked you.

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: